Managing underground PFASs in the Netherlands
Found in pans, clothing and fire-fighting foams, PFASs or "eternal pollutants" are everywhere. In the Netherlands, they are getting increasingly concerning, however. Samples taken from food and water have revealed that the PFAS rates in cities like Amsterdam are too high. This report comes from Schipol Airport in the Dutch capital, where this issue is of particular concern.