Sweden: a pioneer in green steel?
Poland has its sights set on becoming Europe’s military heavyweight by 2035—and it’s no coincidence. With the Russian threat looming large, fear of an attack tops the list of civilian concerns. In Gdynia, home to the nation’s key naval base near Gdansk, we met with soldiers and citizens alike—already bracing for what may come.