Re: The Return of the Moose
In Poland Elk (or Moose) are coming into town visiting bus stops and supermarkets. Protected in Poland since 1995, the population of the largest deer specide has been increasing ever since. As numbers grow, the animals are moving west, turning up in the Berlin area.