Elanul se întoarce în Europa31 min
În Polonia, elanii se aventurează până în oraș; pot fi întâlniți chiar și în stația de autobuz sau la supermarket. Această specie, protejată în Polonia din 1995, a cunoscut o creștere a populației de-a lungul anilor. Astfel, aceste cervide migrează spre vest. În fiecare an, aproximativ zece dintre ele trec granița germană.