Bloody Cat! (10/10)
You don’t live with your pet cat; you are tolerated in its home. There’s trouble for human and feline alike in this hilarious animated series adapted from a Belgian comic. In this episode: Stéphane’s important video call with his boss upsets Mosquito’s afternoon siesta.