Vytenis the Lithuanian engineerMobility
Vytenis may be a fan of gas-guzzling cars, but this Lithuanian engineer believes the future of European transport lies in electric vehicles. He is already contributing to the shift, converting old diesel engines into electric motors. The EU has banned the sales of new petrol and diesel cars by 2035. Though it may be a painful transition, Vytenis believes it is the right thing to do.