Baro d'evel: Qui som?
At the crossroads of circus, theatre and dance, this is the latest creation from the enchanting Franco-Catalan company Baro d'evel, who have been invited to the Avignon festival, for the first time. A total art form woven from fine threads of fantasy, poetry and burlesque.