Stockholm 1975: Terror at the Embassy (2/2)
Look back at the terrorist attack that shook the world in April 1975. Episode two: Red Army Faction terrorists have occupied the West German embassy in Stockholm for seven hours. They have already killed one member of staff and are threatening to kill a hostage every hour if their demands are not met.