Re: Bosnian BullfightingMontenegro: The Shepherdess and the Winds of Change
Slavka is the only woman to earn a living as a shepherdess in Montenegro. She lives on her own with her herd of sheep, goats and cows. With no other human company, she lives a lonely, difficult life which is also fulfilling.