Middle East: How Many More Wars?
On 7 October 2023, Hamas launched a major attack on Israeli territory from the Gaza strip. Mapping the World looks over the key moments in the Israeli-Palestinian conflict and the current situation - with input from geopolitical expert Frédéric Encel.