Mia Farrow: Between Fiction and Reality
From the embodiment of female innocence in her early years to her humanitarian commitment in recent decades: Mia Farrow's life story is that of a passionate actress who was thrust into a particular role of femininity by the great directors of her time, somewhere between innocence and madness.