Mia Farrow
Mia Farrow oczarowała świat swoim niewinnym, dziewczęcym wyglądem. Przez lata wcielała się w delikatne, ale niepokojące bohaterki. W latach 90. porzuciła aktorstwo na rzecz działalności humanitarnej. Co kryło się za tą decyzją?