Dessous des images 2026 (68/110)
A silent congregation pays its respects to Alexei Navalny. This photograph of the funeral of Putin's main political opponent tells of the end of hope for democracy in Russia. But it also shows what Putin did not want at all: Navalny elevated to martyrdom.