Skate Culture in Morocco15 min
Tracks meets the leading lights of the skate scene in Morocco.In 2020, Nassim Lachhab became the first professional skateboarder in Morocco, and on the entire African continent. Despite a booming skate culture, the country attracts few sponsors, and it is extremely difficult for Moroccan skateboarders to take part in international competitions.