Loulou (1/11) - The Little GrainDouglas is Cancelled (4/4)
After a sexist joke causes a storm online, a British television presenter’s life unravels. Final episode: As Douglas is to be interviewed at the Hay Festival, Toby and the presenter's agent worry about a possible bad performance.