Estonia "cleans up" its Soviet past
Estonia shares over 300 kilometres of border with Russia, so the war in Ukraine has rekindled fears of its powerful neighbour. As a result, Estonia has taken in more Ukrainian refugees than any other country since the war began. But this small town is struggling with the country’s decision to erase all traces of Soviet occupation from its public spaces.