Estonia "wymazuje" swoją sowiecką przeszłość
Estonia dzieli ponad 300 kilometrów granicy z Rosją, więc wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła obawy przed potężnym sąsiadem. W rezultacie, od początku wojny Estonia przyjęła, w przeliczeniu na mieszkańca, więcej ukraińskich uchodźców niż jakikolwiek inny kraj. Tallinn jest również liderem we wspieraniu Ukrainy gospodarczo i militarnie; sprzeciwia się też Rosji na bardziej symbolicznym polu...