Re: Bosnian Bullfighting
"Korida" is the name given to the traditional bullfight in Bosnia-Herzegovina. But there is no Spanish matador here, but two bulls fighting for dominance. Mirjana Franković is one of the few women to have made a name for herself as a bull trainer here. But the road to the top is anything but easy ...