Królowa bośniackiej corridy
Bośniackie walki byków, zwane koridą, diametralnie różnią się od hiszpańskiego odpowiednika. Nie ma tu matadorów ani toreros, byki walczą między sobą az jeden z nich przestanie bronić swojego terytorium. To sport bezkrwawy, właściciele byków związują się ze zwierzętami i regularnie z nimi trenują. Jedną z niewielu trenerek jest Mirjana Franković, która marzy o występie ze swoim bykiem, Rockym na największej koridzie w kraju.