Re: A Stork Clinic in Transylvania
In the Transylvanian village of Cristian, Miruna Gritu has been running a clinic for storks as a volunteer for 17 years. A veritable refuge for these migratory birds, the surrounding area offers unspoilt nature for these migratory birds, but there are also dangers.