Re: Never Too Old to Dance
When she was young, Norma dreamed of a career as a dancer, but she had to give it up. Now that she's 67, she'll finally be able to fulfil her dream as part of an Edinburgh troupe exclusively for senior citizens; rehearsing a work for the Edinburgh Festival.