Re: Urban ForagingNuclear - Putin's Deal with the West
How dependent is the West on Russian uranium? And what role does the Russian state corporation Rosatom play in the global renaissance of nuclear power? From northern Germany, to the occupied Zaporizhzhya power plant in Ukraine, to a new plant under construction in Turkey, Moscow is muscling into the nuclear sector across Europe.