City. Climate. Sustainability
Norway, Sweden and Finland have a common goal to preserve their Scandinavian welfare state model whilst reaching carbon neutrality by 2030. But how can this be achieved? This programme focuses on three examples of sustainable architecture in Oslo, Skelleftea and Helsinki.