The Hu
Thrash? Black? Speed? Venom Inc. are a band that have paradoxically created entire genres of metal but refuse to be defined by them. Witness the group that paved the way for Metallica, Slayer, Anthrax and Megadeth give a shattering history lesson to Hellfest.