Zeal & ArdorSummer Breeze 2023
Zeal & Ardor may be avant-garde, but they are far from inaccessible. An intriguing blend of African-American spirituals and black metal burrowing into the horrors of slavery and police violence, frontman Manuel Gagneux's music tackles serious subjects while drawing on influences from Mayhem and Burzum to Deftones.