The Hu
To potwór o dwóch głowach - jedną jest kultowy Venom z frontmanem Conradem Lantem, drugą - Venom Inc. z Jeffem Dunnem i Tonym Dolanem. Na początku lat 80. legendy metalu wydały dwa albumy, które położyły podwaliny pod thrash i black metal. Drugi z tych albumów, „Black Metal”, dał nazwę ruchowi, który został entuzjastycznie przyjęty przez publiczność na całym świecie. Teraz Venom Inc. szturmem wraca na scenę Hellfest ze swoim nowym albumem „There's Only Black”.