ArchitectsHellfest 2023
Architects have weathered both triumph and tragedy since signing to Epitaph a decade ago, reflected by an ever-evolving sound that has only deepened in melodic intensity over the years. Fresh off the back of their ambitious 2022 album The Classic Symptoms of a Broken Spirit, Brighton's metalcore heroes are ready to give a lesson in massive hooks and finely-calibrated violence.