Brazil: Bolsonaro's People25 min
Brazil was deeply divided by the last presidential election held in October 2022 when incumbent right-winger Bolsonaro narrowly lost to left-winger Lula. A report on the conservative communities in Southern Brazil that voted for the ex-president.