Inside a Nazi MindThe Kindly Ones by Jonathan Litell
A look back at Jonathan Littell's controversial novel which won the prestigious French Goncourt Prize in 2006. The Kindly Ones was a huge commercial succes which questioned the nature of evil through the remorseless story of a high-ranking Nazi officer at the heart of the Holocaust.