Are we in a new era of mass surveillance?
Some 86 percent of Europeans say heritage matters. Yet the reality on the ground presents a more complicated picture. From lotteries to preserve historic sites, to crowds flocking to European Heritage days, there are efforts to maintain these historic gems. In this episode of Arte Europe Weekly, we break down how Europe’s shared heritage is being kept alive.