Jordan: Key Player in the Middle East
As Benyamin Netanyahu forms a war cabinet, the United States is reaffirming its involvement in the region with the arrival of Antony Blinken: the US Secretary of State has meetings in Israel... but also in Jordan. This neighbouring country has always been careful to keep out of the Israel-Palestine conflict, while also playing an essential role.