The Invasion
After Russia's invasion in February 2022, Ukrainian filmmaker Sergei Loznitsa decided to film his fellow citizens and their war-torn everyday lives. For two years, small film crews travelled through the country and captured the realities of people's lives in brief, uncommented footage creating a mosaic of daily life in Ukraine.