Philippines: Child Rape Online25 min
Diwa is only 11 years old. She is one of the thousands of victims of a crime that is hardly reported on in Europe but which is causing havoc in the Philippines. She was raped by her parents, live on the internet, to satisfy the desires of foreign paedophiles who paid for the spectacle of her rape, giving instructions from a distance.