Anti-Putin Russians
Increasing authoritarianism means that Russian citizens have to decide: Do they stay quiet and allow freedom to die? Or do they speak up and risk changing their lives for ever? Tracks East meets Russians that could not accept the Putin dictatorship and now live in exile.