Joaquin PhoenixAn Actor of Extremes
From his standout performances in Walk the Line, Joker, and Gladiator, to his tumultuous private life, this biography traces the rise of a magnetic, committed actor who is also a fierce defender of his privacy and a campaigner for animal rights.