Pakistan: Surviving the Deluge13 min
Pakistan is facing flooding on an unprecedented scale due to unusually heavy monsoon rains. More than 728 people have been killed in the past month, 31,000 homes have been destroyed and 500,000 livestock drowned, whilst 32 million people have been displaced.