Russia: Women Against War
In Russia, many of the protestors opposing Putin’s war in Ukraine are women. The Telegram channel FAWR (Feminist Anti War Resistance) has quickly attracted 30,000 followers. Among them is Paladdia, a young designer who has already been sent to prison twice for her activism.