Israel: The New Environmentalists
A group of Israelis are trying to mobilise to protect the country's ecosystems, including migratory birds in the Jordan Valley. In Jerusalem, Amir Balaban, who is responsible for Israel's flora and fauna, initiated an ecological movement by showing the people how many animals and plants live in the Wailing Wall.