Sophie Rollet Takes On Goodyear
In 2014, Sophie Rollet's husband tragically died when a truck burst a tire and went crashing into his lorry. The widowed daycare provider looked into other road accidents caused by sudden tire blow outs, and she saw a pattern. She started to suspect a major international scandal.