The Rialto Market of Venice
Venice’s Rialto market is the centre of the city’s culinary traditions. Here Venetians purchase fantastic seafood from the Venice lagoon as well as fruit and vegetables coming from the market garden islands surrounding the Queen of the Adriatic.