Kruche piękno Morza Śródziemnego - Wyspa Port-CrosRialto Market w Wenecji
Wenecki targ Rialto jest podzielony na trzy części: Erberię, gdzie znajdziecie soczyste owoce i warzywa, Beccarię – kolorowy targ mięsny i Pescherię – targ rybny nasycony zapachem jodu. Turyści mieszają się tu z zapracowanymi Wenecjanami, a my wtapiamy się w ten tłum, by odkryć historię targu Rialto.