Re: New Age Animal Welfare
Will there soon be degrees in animal welfare? France has a livestock population of 20 million farm animals and almost one in two households owns an animal. More and more attention is being paid to animal health in the country. But what is so special about alternative medicine for animals? And why is interest in it growing?