The Inca Grass Bridge of Q'eswachaka
In Peru, every year, the people who live in remote mountain villages gather to build the Inca bridge of Q'eswachaka, a traditional structure of woven grass, and the last of its kind. This ancestral know-how inherited from the Incas, and the enduring spirit of community, enables the villagers to pull off a stunning feat of engineering, time and again.