The Paris Conservatory of Dance
During the spring term, the dancers have carte blanche to create their own piece. Their works include a denunciation of homophobia, a critique of toxic relationships, and a homage to voguing as a way of questioning gender identity. But one of the star dancers suffers an injury, and now faces an uncertain future. He knows that one wrong move could put paid to his dancing career before it's even begun.