The Paris Conservatory of Dance
It's back to school for Oscar, Maxime, Johan, Camille, Kenza and the 23 other students in their third year at the prestigious Conservatoire in Paris. Whether trained in classical or contemporary dance, all of them are working on a performance of Trisha Brown's choreography. Her fluid, free but precise style is a tall order for dancers used to the straight, long lines of ballet. After intense rehearsals, the students also have to contend with stage fright.