Laurent Bardainne & Tigre d’Eau Douce
Fancy a trip to Laurent Bardainne's Eden Beach Club? Perfect, because the jazz saxophonist is here to introduce us to his fourth collaboration with Tigre d'Eau Douce for Journeys Through Music.