The Newsreader (5/6)
Melbourne, 1986: A rookie reporter and a newsreader wanting recognition join forces to find their place in a changing world. Episode five: The AIDS epidemic arrives in Australia. Dale produces a good report on the subject, but Lindsay changes his story, provoking a backlash.