The Newsreader (2/6)
Melbourne, 1986: A rookie reporter and a newsreader wanting recognition join forces to find their place in a changing world. A fast-paced drama in a TV news room. In episode two, the team is excited about the approach of Halley’s comet and Helen and Dale's alliance causes a stir.