Antonio Banderas and Pedro Almodovar
Antonio Banderas' raw talent caught the eye of director Pedro Almodóvar. The inspiration the director has drawn from the actor fuelled a close partnership that has produced eight films. While Almodóvar is undeniably a woman's director, he found a muse and inspiration in Banderas, who best embodies the masculine roles in his films. This documentary tells the story of their decades long collaboration.