Antonio Banderas i Pedro Almodovar
Dzięki Hollywood Antonio Banderas stał się najbardziej znanym hiszpańskim aktorem na świecie. Ale odkrył go Pedro Almodóvar, który pojął moc subtelnej gry aktorskiej oraz seksapilu Banderasa. Podczas wieloletniej współpracy wytworzy się między nimi prawdziwa chemia, a Almodovar napisze dla Banderasa role, które będą hołdem dla jego charakteru, ale też przełamaniem stereotypów męskości. W tym wnikliwym dokumencie przyglądamy się twórczej przyjaźni Almodovara i Banderasa, przy okazji przypominając najwybitniejsze filmy tego duetu.